• 09121990309 - 01343449625
  • منطقه آزاد انزلی، مجتمع ستاره شمال، شماره 2218
داده پردازی هوشمند کندو
(منطقه آزاد انزلی)
آمار حملات سایبری 2024 که باید بدانید
آمار حملات سایبری 2024 که باید بدانید

حملات سایبری در سال 2020 به عنوان پنجمین ریسک برتر رتبه بندی شده اند و به هنجار جدید در بخش های دولتی و خصوصی تبدیل شده اند. این صنعت پرخطر در سال 2024 به رشد خود ادامه می دهد زیرا انتظار می رود حملات سایبری اینترنت اشیا به تنهایی تا سال 2025 دو برابر شود. به علاوه، گزارش ریسک جهانی مجمع جهانی اقتصاد در سال 2020 بیان می کند که نرخ شناسایی (یا پیگرد قانونی) در ایالات متحده به 0.05 درصد رسیده است.
اگر شما یکی از بسیاری از افرادی هستید که یک استارت‌آپ در حال رشد را اداره می‌کنند، می‌دانید که چشم‌انداز همیشه در حال تغییر است و حداقل می‌توان گفت که سال 2020 تغییرات زیادی را به همراه داشته است. همه‌گیری کووید-19 همه انواع کسب‌وکارها را تحت تأثیر قرار داد – بزرگ و کوچک. در هر صورت، این بیماری همه گیر به دلیل عدم اطمینان در مورد کار از راه دور و نحوه محافظت از کسب و کار خود، جرایم سایبری را تشدید کرد.
جرایم سایبری که شامل همه چیز از سرقت یا اختلاس گرفته تا هک و تخریب داده ها می شود، در نتیجه همه گیری کووید-19، 600 درصد افزایش یافته است. تقریبا هر صنعتی مجبور شده است راه حل های جدیدی را بپذیرد و این شرکت ها را مجبور به سازگاری سریع کرده است.

 

هزینه های جرایم سایبری
جرایم سایبری تا سال 2025 سالانه 10.5 تریلیون دلار به شرکت‌ها در سراسر جهان ضرر وارد می‌کند که با نرخ رشد 15 درصدی سالانه از 3 تریلیون دلار در سال 2015 افزایش یافته است.
Cybersecurity Ventures همچنین گزارش می‌دهد که جرایم سایبری نشان‌دهنده بزرگ‌ترین انتقال ثروت اقتصادی در تاریخ است.

جرایم سایبری برای مشاغل کوچک و متوسط
حملات سایبری به همه کسب‌وکارها، به ویژه کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط، بیشتر، هدفمند و پیچیده‌تر می‌شوند. بر اساس مطالعه هزینه جرایم سایبری Accenture چهل و سه درصد از حملات سایبری برای مشاغل کوچک انجام می شود، اما فقط 14٪ برای دفاع از خود آماده هستند.
یک حمله سایبری نه تنها عملیات عادی را مختل می کند، بلکه ممکن است به دارایی ها و زیرساخت های مهم فناوری اطلاعات آسیب برساند که بازیابی آنها بدون بودجه یا منابع لازم برای انجام این کار غیرممکن است.
کسب و کارهای کوچک به همین دلیل برای دفاع از خود تلاش می کنند. بر اساس گزارش وضعیت امنیت سایبری موسسه Ponemon، کسب و کارهای کوچک و متوسط در سراسر جهان تجربیات اخیر حملات سایبری را گزارش می کنند:

اقدامات امنیتی ناکافی: 45 درصد می گویند که فرآیندهای آنها در کاهش حملات بی اثر است.
فراوانی حملات: 66 درصد در 12 ماه گذشته حمله سایبری را تجربه کرده اند.
پیشینه حملات: 69 درصد می گویند که حملات سایبری هدفمندتر می شوند.

 

رایج ترین انواع حملات به کسب و کارهای کوچک عبارتند از:
فیشینگ / مهندسی اجتماعی: 57٪
دستگاه های در معرض خطر / دزدیده شده: 33٪
سرقت اعتبار: 30٪

با درک اهداف حملات و پیامدها، به عنوان یک رهبر کسب و کار می توانید پتانسیل را به حداقل برسانید، در تلاش های امنیت سایبری خود ارزش کسب کنید و حتی از حملات آینده جلوگیری کنید.

شرکت “داده پردازی هوشمند کندو” با تکیه بر دانش فنی و تجربیات کارشناسان و مشاوران خود و همچنین تجربه‌های سازمانی کسب شده در پروژه‌های بزرگ و کوچک، آماده ارائه سبد متنوعی از خدمات در حوزه مشاوره و استقرار استانداردها به سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد.