• 09121990309 - 01343449625
  • منطقه آزاد انزلی، مجتمع ستاره شمال، شماره 2218
داده پردازی هوشمند کندو
(منطقه آزاد انزلی)
Poor Data Management
Poor Data Management

مدیریت ضعیف داده ها

مدیریت داده ها چیزی بیش از مرتب نگه داشتن سیستم های ذخیره سازی و سازمانی شما است. حجم بسیار زیادی از داده ها به صورت آنلاین ذخیره می شود و مقدار آن به طور تصاعدی در حال افزایش است. برای اینکه همه چیز را در چشم انداز قرار دهیم، مقدار داده هایی که مصرف کنندگان ایجاد می کنند هر دو سال یکبار دو برابر می شود. انبوهی از داده های مازاد منجر به سردرگمی می شود، که نه تنها می تواند باعث شود کسب و کار شما فرصت ها را از دست بدهد، بلکه می تواند داده های حساس را در برابر حملات سایبری آسیب پذیر کند.
شرکت ها باید برنامه های استراتژیک مدیریت داده ها را تشکیل دهند تا اطمینان حاصل کنند که داده های مشتری را از دست نمی دهند یا آن را در برابر جرایم سایبری آسیب پذیر نمی کنند.

 

چگونه مدیریت ضعیف داده را مدیریت کنیم؟
در اینجا چهار نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کند مدیریت داده های خود را تحت کنترل درآورید.

  • اولین قدم ایجاد یک برنامه مدیریت داده است که بهترین شیوه ها را برای جمع آوری و ذخیره داده ها مشخص می کند. این باید شامل جزئیاتی در مورد مکان و نحوه ذخیره داده های خود و همچنین تعداد دفعات پشتیبان گیری از آنها باشد.
  • از یک پلتفرم مدیریت داده استفاده کنید که به شما امکان می دهد داده های خود را در یک مکان ذخیره، تجزیه و تحلیل و مدیریت کنید. این پلتفرم باید یک داشبورد با کاربری آسان ارائه دهد که در آن می توانید معیارها و روندهای کلیدی را مشاهده کنید.
  • اگر از شخص ثالث برای مدیریت داده ها استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها سابقه اثبات شده ای از دقت دارند و سیستم های آنها ایمن هستند.
  • فردی را با مهارت های تحلیلی قوی استخدام کنید تا عملکرد شرکت شما را نظارت کند و مناطقی را که می توان در آن پیشرفت کرد، شناسایی کنید.

 

:references

https://www.embroker.com