• 09121990309 - 01343449625
  • منطقه آزاد انزلی، مجتمع ستاره شمال، شماره 2218
داده پردازی هوشمند کندو
(منطقه آزاد انزلی)
بهترین صنایع برای امنیت سایبری
بهترین صنایع برای امنیت سایبری

امنیت سایبری تقریباً در هر صنعت نقش دارد زیرا بسیاری از بخش‌ها برای محافظت از داده‌های حساس مانند مالی و اطلاعات پزشکی به امنیت سایبری متکی هستند. این تقاضا با پیش‌بینی‌های رشد شغلی سریع‌تر از حد متوسط برای حوزه امنیت سایبری مرتبط است.

امنیت سایبری مسئول حفاظت از کسب و کار، زنجیره تامین، و سیستم های آموزشی و بهداشتی ما است. حتی سازمان‌های دولتی مانند آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA) از اصول این حوزه برای رسیدگی به نگرانی‌های امنیت ملی استفاده می‌کنند.

همانطور که ما به دیجیتالی کردن زندگی خود ادامه می دهیم، اتکای ما به امنیت سایبری بیشتر می شود. بنابراین، سازمان ها باید کوشا باشند تا از مزاحمت ها جلوگیری کنند. برای انطباق با نوآوری های تهدید سایبری، صنعت امنیت سایبری پویا و واکنشی است.

در زیر، بهترین صنایع برای امنیت سایبری، از جمله بخش‌هایی که حرفه‌ای‌ترین فرصت‌ها را ارائه می‌دهند، صنایع امنیت سایبری با عملکرد برتر، و بخش‌هایی که بیشتر به امنیت سایبری نیاز دارند را بررسی کنید.

اطلاعاتی که از IBM’s Security X-Force Threat Intelligence Index 2023 به دست آمده است ، توجه داشته باشید که این داده ها نماینده هر تهدید امنیت سایبری در سال 2022 نیست. در عوض، اطلاعات زیر تجزیه و تحلیلی از معیارهای پاسخ به حادثه امنیتی X-Force IBM را نشان می دهد.

 

صنایع برتر با استفاده از امنیت سایبری
صنایع خاصی نسبت به سایرین به اقدامات و اقدامات امنیتی سایبری قوی تری نیاز دارند. این بخش ها ممکن است با تعداد بیشتری از تهدیدات مواجه شوند یا زیرساخت های حیاتی بیشتری در معرض خطر قرار گیرند. فهرست زیر برخی از صنایع برتر با نیازهای امنیت سایبری را نشان می دهد.

 

مالی و بیمه: بین سال‌های 2015 تا 2020، آی‌بی‌ام گزارش داد که صنعت مالی و بیمه بیشترین حمله را در سراسر جهان داشته است. این صنعت در درجه اول با حملات فیشینگ و سرور مواجه است که امور مالی و اطلاعات شخصی را هدف قرار می دهد.

مراقبت های بهداشتی: طبق گزارش IBM، تقریباً 6 درصد از تمام حملات سایبری در سال 2022 مراقبت های بهداشتی را هدف قرار داده اند، از جمله تلاش ها برای سرقت اطلاعات بیماران. این صنعت با سوء استفاده های مکرر از باج افزارها و آسیب پذیری ها مواجه است. امنیت سایبری مراقبت های بهداشتی را می توان از طریق تقویت مقررات حفاظت از داده ها، ارزیابی ریسک و کنترل های امنیتی تقویت کرد.

انرژی: طبق گزارش IBM، نزدیک به 11 درصد از تمام حملات سایبری در سال 2022 به سمت حوزه انرژی انجام شده است. باج افزارها و سایر حملات به بخش انرژی بر زیرساخت های کل کشور تأثیر می گذارد و آن را به ویژه برای تروریست های سایبری جذاب می کند. این بخش با همکاری وزارت انرژی، قابلیت های امنیت سایبری خود را با افزایش قابلیت اطمینان زیرساخت ها و توسعه راه حل های تخصصی امنیت سایبری افزایش داده است.