• 09121990309 - 01343449625
  • منطقه آزاد انزلی، مجتمع ستاره شمال، شماره 2218
داده پردازی هوشمند کندو
(منطقه آزاد انزلی)
قرار گرفتن CybelAngel در چرخه تبلیغات گارتنر
قرار گرفتن CybelAngel در چرخه تبلیغات گارتنر

CybelAngel مفتخر است اعلام کند که در چرخه تبلیغات گارتنر 2021 برای مدیریت ریسک سایبری و فناوری اطلاعات قرار گرفته ایم، این شامل به رسمیت شناختن اصلی CybelAngel به عنوان یکی از فروشندگان در فضای خدمات حفاظت از خطر دیجیتال (DRPS) است.

راه‌حل‌های حفاظت از ریسک دیجیتال به طور فعال تهدیدهای خارجی را که حیاتی‌ترین دارایی‌های دیجیتال شرکت‌ها را هدف قرار می‌دهند، شناسایی و حل و فصل می‌کنند، قبل از اینکه به آسیب بزرگ تبدیل شوند. آنها برای شناسایی خطرات احتمالی و در عین حال ارائه اطلاعات مرتبط و عملی برای تیم‌های امنیتی، دید دستگاه‌ها، ماشین‌ها، داده‌ها و زیرساخت‌های موجود در اینترنت را فراهم می‌کنند. راه‌حل‌های DRP از طریق ترکیبی از فناوری و خدمات اسکن، فیلتر کردن و بررسی، طیف وسیعی از موارد استفاده را پشتیبانی می‌کنند، از محافظت در برابر سایبری گرفته تا تشخیص نشت داده و جلوگیری از تصاحب حساب.

راه‌حل‌های DRP مهارت‌های امنیتی بسیار تخصصی را در اختیار شرکت‌ها با هر اندازه‌ای قرار می‌دهند. همانطور که صحبت می‌کنیم، گارتنر تخمین می‌زند که نفوذ فعلی بازار کمتر از 20٪ است، CybelAngel را با فضای زیادی برای رشد و منعکس کننده نیازهای بازار افزایش می‌دهد. با ادامه تنوع ریسک‌های خارجی، می‌توان انتظار داشت که پذیرش جریان اصلی راه‌حل‌های DRP تأثیر عمده‌ای بر عملیات امنیتی داشته باشد.

راه‌حل‌های DRP به سازمان‌های جهانی کمک می‌کند تا در ناشناخته‌ها دیده شوند.

مشتریان ما این را حتی بهتر می‌گویند: از امروز، CybelAngel تنها راه حلی است که به شناسایی یک بحران امنیتی بالقوه قبل از اینکه به طور موثر یک بحران را دریافت کند، کمک می‌کند.

 

به گفته اریک هارت:

Cybelangel نقش مهمی در زرادخانه حفاظت از امنیت سایبری ما ایفا می‌کند، تا اطمینان حاصل شود که ما تهدیدات خارج از محیط خود را رصد کرده و سریع عمل می‌کنیم.

 

references:

https://cybelangel.com